نوشته های یک زن

در اینجا میخوام خاطراتی از گذشته ام و کارهای روزانه زندگی اکنون را بگذارم .

نوشته های یک زن

در اینجا میخوام خاطراتی از گذشته ام و کارهای روزانه زندگی اکنون را بگذارم .

پنجشنبه فوق العاده قسمت دوم

بعد از توضیحی که در قسمت اول دادم بگم که من و پسرم  بعداز ظهر بعد از دیدن سریال  یاغی (ایرانی ) و رویای شیرین جوانی (هندی ) ساعت 7 همراه همسرم به انتشارت چشمه  رفتیم . 

من 3 کتاب جدید خریدم و پسرم برای اولین با کارت پولی خودش خرید کرد . حدود 20 جلد کتاب خرید . جمع کتاب هایمان 480 هزار تومان شد .کتاب های پسرم یکسری کتاب علمی بود بود که80 جلد است و پسرم داره تکمیلش می کنه . 

قراره با هم تک تک کتاب ها رو بخونیم .

بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل 

بنویسید تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر 

مغازه جادویی

این ها خرید من بودند 

هر کدام را که می خوانم جملات زیبایش را در اینجا خواهم گذاشت .

من  در کمپ کتاب خوانی اقای شاهین کلانتری شرکت کردم که به مدت دو هفته از شنبه 12شهریور ما است .

من از قبل چند تا وبلاگ داشتم که رمز های آنها را گم کردم  .

 این را جدیددرست کردم تا هروز احساسات و کار های مفید و آموزش هایم را در آن بنویسم. 

من و پسرم تصمیم گرفتیم با هم از امروز شروع کنیم به خواندن کتاب باهم و در کنار هم بودن و نوشتن کارهای روز مره خودمان .

من سعی میکنم از زندگی گذشته خودم هم بنویسم  چون می خوام زندگی نامه ام را تا 55 سالگی به صورت کتاب در یباورم . 

من چند سالی خبرنگار بودم . خواهم نوشت .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد