نوشته های یک زن

در اینجا میخوام خاطراتی از گذشته ام و کارهای روزانه زندگی اکنون را بگذارم .

نوشته های یک زن

در اینجا میخوام خاطراتی از گذشته ام و کارهای روزانه زندگی اکنون را بگذارم .

پنجشنبه فوق العاده قسمت 1

من فتانه لایقی 50 ساله هستم و یک پسر 15 دارم .

تحصیلات من لیسانس حسابداری - فوق دیپلم کامپیوتر و فوق دیپلم تغذیه است .از سالهای 1370 یه کامپیوتر داشتم ،که کیس و منیتور بزرگ داشت . از همان زمان من شروع کردم به یاد گیری نرم افزار های کامپیوتری و نوشتن . درس می خواندم . علاقه خیلی زیادی به کتاب داشتم . اغلب پول هایم را کتاب میخریدم . از هر موضوعی که خوششم می آمد . 

اغلب کتاب ها ترجمه ذبیح الله منصوری و ترجمه های گیتی خوشدل را داشتم .

شعر می نوشتم . سال 1373 سال دوم حسابداری بودم که ازدواج کردم ولی به دلیل تفاوت سنی زیاد 15 سال و مشکلات فرهنگی که با همسرم داشتم نتوانستم بیشتر از 2سال و ده روز زندگی کنم و جدا شدم . 

به دلیل اینکه دانشجو بودم بچه دار نشدم . 

بعدا توضیحات بیشتری در مورد زندگی ام خواهم گفت .

سال 1385 ازدواج مجدد کردم با مردی مهربان و دلسوز کارش برق کاری بود . تفاوت سن ما 10 سال بود . 

سال 1386 در آبان ماه فرزند پسری به دنیا اوردم .

حالا میخوام هر روز از زندگی روز مره خودم با خانواده کوچکم بنویسم . از خواندن کتاب و درس خواندن با پسرم و کارهایی که با او انجام می دم .

از گذشته هم خواهم گفت . البته سعی می کنم روزی دو پست بگذارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد